♥بشـــــــــــــــــــــــــــائــــــــــــــــر الخــــــــــيـــــــــــــــــــــــــــر♥

♥بشـــــــــــــــــــــــــــائــــــــــــــــر الخــــــــــيـــــــــــــــــــــــــــر♥

الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

شراء الهدايا قبل السفر الى ام الدنيا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زهرة الصبار
أخت أحببناها
أخت أحببناها

مُساهمةموضوع: شراء الهدايا قبل السفر الى ام الدنيا   الأربعاء 25 يناير 2012 - 16:24

عايزة اعرف اية رأى البنات عن هذا الموضوع
انا عن نفسى شايفة ان الموضوع مهم وبجد لازم نتكلم فية Razz

يعنى ياجماعة الواحد يقعد طول السنة شغل وجع دماغ وبعدين تيجى ساعة السفر كل حاجة بتتصرف وكمان تذاكر سفر وتنزلى يادوبك لو كان فى حاجة معاكى No

اية رايكم ياجماعة Question
ام سالم
Admin

مُساهمةموضوع: رد: شراء الهدايا قبل السفر الى ام الدنيا   الأربعاء 25 يناير 2012 - 20:22

والله حبيبتي هذاالموضوع مهم بس غصباعنك لازم تشتري هداياأويودوكي المنفي تقبلي مروري
http://bashaeerelkheer77.allgoo.net
أم عمر
أخت مجتهدة
أخت مجتهدة

مُساهمةموضوع: رد: شراء الهدايا قبل السفر الى ام الدنيا   الأربعاء 25 يناير 2012 - 23:55

الله معك ومعاناحبيبتي دة شئ ضروري وزي ماقالت وردة بس احتسبي ودة بيقوي صلةالرحم تحياتي زهرة
ام سهيلة
أخت أحببناها
أخت أحببناها

مُساهمةموضوع: رد: شراء الهدايا قبل السفر الى ام الدنيا   الأحد 29 يناير 2012 - 4:36

والله عندك حق بس دى شئ اتعودنا عليه ولازم منه وبتكون فرحة لقول الرسول صلى الله عليه وسلم(تهادواتحابوا)الله معاكم
زهرة الصبار
أخت أحببناها
أخت أحببناها

مُساهمةموضوع: رد: شراء الهدايا قبل السفر الى ام الدنيا   الأحد 29 يناير 2012 - 14:42

شكرا على ردودكم
انا ما عنديش مشكلة بس المشكلة فى انك بتجيبى وفى ناس تقولك لا دى واسعة دى صغيرة دى معرفش اية وحاجات تانية يعنى مفيش حد بيقدر وبعدين دى هدية انا مش فاتحة بوتيك عشان يعملوا كدة وانا اصلا خت درس من كل دة
وعشان كدة انا اجيب لوالدى والدتى واخواتى بس دة اهم حاجة عندى
أم سلمى
مراقبة
مراقبة

مُساهمةموضوع: رد: شراء الهدايا قبل السفر الى ام الدنيا   الإثنين 30 يناير 2012 - 17:10

شوفي يا زهرة أحسن حاجه اعطيهم فلوس وهما يجيبوا اللى يعجبهم وكدة بندعم اقتصاد مصر

شراء الهدايا قبل السفر الى ام الدنيا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1